Tekno RC EB410 - Ο σχεδιασμός - Μέρος 3ο !

Tekno RC EB410 - Ο σχεδιασμός - Μέρος 3ο !

Στα δύο πρώτα μέρη αναλύσαμε τα περισσότερα χαρακτηριστικά του νέου EB410 και τώρα είναι καιρός να κοιτάξουμε το εσωτερικό και τη διάταξη των ηλεκτρονικών  για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Στο τρίτο μέρος της σειράς παρουσιάζουμε την πρωτότυπη διάταξη του πλαισίου του EB410.
 
Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το EB48, οι πελάτες ζητούσαν αμέσως μια μικρογραφία της έκδοση του οχήματος σε κλίμακα 1/10. Οι περισσότεροι δεν γνώριζαν ότι δουλεύαμε ήδη πάνω στο πρωτότυπο για την κατηγορία 1/10. Δυστυχώς, δεν είναι τόσο εύκολο όσο το πάτημα ενός κουμπιού για σμίκρυνση και φυσικά δεν μπορείς να περιμένεις τα πάντα να δουλέψουν.
 
Μια βασική φιλοσοφία του αρχικού EB48 ήταν να τοποθετηθεί τόσο πολύ βάρος στο εμπρός μέρος του πλαισίου σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η ταχύτητα στις στροφές. Η επιτυχία του EB48 με την πάροδο των ετών κατέστησε εμφανές ότι εάν ακολουθήσαμε την ίδια σχεδιαστική προσέγγιση για το EB410, θα μπορούσαμε να επιτύχουμε παρόμοια αποτελέσματα. Μετά την μελέτη των παρελθόντων και των σημερινών μοντέλων 4WD buggy στην αγορά και ακολουθώντας τις τάσεις όσων αφορά το κράτημα στις νέες πίστες, αναρωτιόμασταν γιατί οι περισσότεροι κατασκευαστές τοποθετούσαν ακόμα πολύ βάρος στο πίσω μέρος του οχήματος.

 

Για να μετακινηθεί το βάρος προς τα εμπρός στην κλίμακα 1/10 απαιτούσε διαφορετική προσέγγιση από την 1/8 κλίμακα, αφού δεν υπάρχει τόσος χώρος στο πλαίσιο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η μπαταρία καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του χώρου, έπρεπε πρώτα να προσδιορίσουμε ποιοι τύποι μπαταριών θα υποστηριχθούν. Με τη συντριπτική αποδοχή από τους οδηγούς, τους κατασκευαστές αλλά και τους οργανισμούς , εύκολα καταλήξαμε στο συμπέρασμα για μία μόνο διάταξη μπαταρίας , αυτή της κοντής μπαταρίας ( shorty pack ). Αυτή η απόφαση άνοιξε νέες δυνατότητες όσον αφορά το σχεδιασμό του πλαισίου.

Αφού η ομάδα μας εργάστηκε επανειλημμένα μέσω πολλών σχεδιασμών στο CAD, δεν ήμασταν ικανοποιημένοι με το πού τοποθετούνταν τα εξαρτήματα στο σασί. Υπήρχε περιθώριο βελτίωσης ως προς το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Σκεφτήκαμε ότι αν μπορούσαν να φύγουν από τη μέση κάποια μέρη από το σύστημα διεύθυνσης , όλα θα μπορούσαν να τοποθετηθούν ακριβώς εκεί που θέλαμε. Αλλά πως?
 
Όπως σημειώνεται στο δεύτερο μέρος της σειράς άρθρων για το EB410, τα ανάποδα συστήματα διεύθυνσης έχουν υιοθετηθεί ευρέως σε οχήματα 2WD για να εξομαλύνουν την απόκριση και να παράγουν μια πιο γραμμική αίσθηση στο στρίψιμο. Ίσως ήταν μια φυσική εξέλιξη για το 2WD που ποτέ δεν θα έβλεπε το φως της ημέρας στα 4WD με μετάδοση άξονα buggy λόγω χώρου και μηχανικών περιορισμών.

Συνεχίσαμε την προσπάθεια να βρούμε ένα τρόπο να χωρέσουμε ένα τέτοιο σύστημα διεύθυνσης στον διαθέσιμο χώρο που είχαμε στο μπροστινό σύστημα , γύρω από τον άξονα μετάδοσης και την κάσα του διαφορικού. Αρχικά θεωρήσαμε τρελή την ιδέα αυτή και ήταν σχεδόν αποκλεισμένη, αλλά ήταν η καλύτερη λύση για την επίτευξη των στόχων του αρχικού σχεδιασμού μας. Ήταν όμως ακόμα δυνατή αυτή η κατασκευή; Θα ήταν αρκετά ανθεκτικό; Θα απέδιδε στην πίστα; Αποφασίσαμε να το τολμήσουμε και οι αντίστοιχες απαντήσεις ήταν «ναι», «ναι» και κάτι παραπάνω από «ναι».

Με το χώρο να ανοίγει τελικά στο μπροστινό μέρος, είχαμε την δυνατότητα τοποθέτησης των ηλεκτρονικών ομοιόμορφα και όσο το δυνατόν πιο κοντά σωστά διατεταγμένα. Πρώτα τοποθετήθηκαν το σέρβο για το τιμόνι και η μπαταρία , οπότε η θέση του μοτέρ ήταν πλέον δεδομένη. Μετά από έναν γρήγορο έλεγχο για να βεβαιωθούμε ότι όλα τα δημοφιλή ESC και τα RX θα ταιριάζουν στον εναπομένοντα χώρο μπροστά από το μοτέρ, η βασική διάταξη ήταν πλήρης. Όλα τα ηλεκτρονικά μέρη δένουν άψογα μεταξύ τους , και με την διάταξη αυτή επιτρέπου να έχουμε μια από τις πιο καθαρές καλωδιώσεις στην αγορά. Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν θα έχετε το άχρηστο βάρος των καλωδίων κατά μήκος του αυτοκινήτου για την μπαταρία και το μοτέρ από ESC.

 

Η ομάδα σχεδιασμού μας εστιάστηκε στη δημιουργία ενός μοντέλου όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τους χρήστες. Η τοποθέτηση και αφαίρεση της μπαταρίας είναι απλή με μία μόνο βίδα. Το κεντρικό διαφορικό μπορεί να αφαιρεθεί μόνο με τέσσερις βίδες. Δεν υπάρχει τίποτα που παρεμποδίζει την πρόσβαση στο σερβομηχανισμό διεύθυνσης και το όλο σύστημα εμπρός και πίσω μπορεί να αφαιρεθεί ολόκληρο με ελάχιστες βίδες. Η ελαστικότητα (flex) στο πίσω μέρος του πλαισίου είναι ρυθμιζόμενη με δύο ξεχωριστές κόντρες και υπάρχουν επιλογές για το ύψος της πίσω κάσας διαφορικού ανάλογα με τις συνθήκες τις πίστας.
 


Σαν σύνολο έχουμε δημιουργήσει μια απλή, αλλά όμορφα ισορροπημένη διάταξη,  βελτιωμένη για όλες τις σύγχρονες πίστες. Πιστεύουμε ότι είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα μοντέλα 4WD off road buggy 1/10 , που θα κρατήσει για δεκαετίες. Όλα αυτά υποστηρίζονται από μια εταιρεία αφοσιωμένη στην απόδοση, την αντοχή και την ικανοποίηση του πελάτη.

Ελπίζουμε να απολαύσατε τα τρία αυτά άρθρα για την παρουσίαση του νέου αυτού μοντέρνου αυτοκινήτου της Tekno RC για την κατηγορία 1/10 4WD off road.

Το νέο EB410 θα βρίσκεται σύντομα στο κατάστημα μας !!!!

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε επικοινωνήστε μαζί μας είτε με email είτε στα τηλέφωνα μας!

email : info@racerc.gr

Τηλ. 2818 109 210

Κιν. 6974851941 , 6986906666