1ος Αγώνας 1/10 Ηλεκτρικά @ Racerc – Ιδανικό ξεκίνημα για την νέα κατηγορία !!!

1ος Αγώνας 1/10 Ηλεκτρικά @ Racerc – Ιδανικό ξεκίνημα για την νέα κατηγορία !!!

Την Κυριακή 25/2 έγινε ο πρώτος αγώνας του 2018 και πραγματικά ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος.

Τι να αναφέρουμε πρώτο ; Τον δυνατό ανταγωνισμό , την ευχάριστη διάθεση από όλους , τις πολλές συμμετοχές ( 12 αγωνιζόμενοι ) σε μια κατηγορία που πριν μερικούς μήνες δεν υπήρχε στην Κρήτη , το επίπεδο από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο αγωνιζόμενο , το ότι όλοι έπαιξαν απροβλημάτιστα όλη την ημέρα και πολλοί συνέχισαν και μετά το τέλος του αγώνα , την οργάνωση που κύλησε άψογα όλη μέρα με χρονοδιάγραμμα που τηρήθηκε αυστηρά . Απλά μια τέλεια Κυριακή που μας άφησε με την ελπίδα ότι υπάρχει ζωή τελικά στον μοντελισμό αφού οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι.

Αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι , εμείς πραγματικά θα κάνουμε ότι μπορούμε από τη μεριά μας για να συνεχίσουμε και να ανεβάσουμε ακόμα περισσότερο αυτή την τόσο όμορφη κατηγορία έτσι ώστε όλοι εμείς που θέλουμε την αδρεναλίνη μας να την διοχετεύουμε σε όμορφους αγώνες να έχουμε την δυνατότητα να το κάνουμε.

Πηγαίνοντας στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα , για το Πρωτάθλημα της κατηγορίας αυτός ήταν ο πρώτος από τους 8 αγώνες που θα γίνουν για το 2018 .

Οι ημερομηνίες έχουν ανακοινωθεί και ο επόμενος είναι στις 1 Απριλίου.

Οι αγώνες θα γίνονται στην πίστα που τρέξαμε , στην πίστα του Τερζή στα Χανιά αλλά και στην καινούργια μας πίστα που θα είναι έτοιμη σε μερικούς μήνες.

Το φορμάτ του αγώνα ήταν αυτό που χρησιμοποιεί η ΕΛ.Μ.Ε. για την κατηγορία και όλα κύλησαν ομαλά , προσθέτοντας μάλιστα έναν κανονισμό στον οποίο ο νικητής του Β τελικού ανεβαίνει στον Α.

Πηγαίνοντας τώρα στη δράση , το χρονομετρημένο εφτάλεπτο έδωσε ένα δείγμα της δυναμικής των οδηγών και έτσι βγήκαν οι σειρές των πεντάλεπτων.

Στα προκριματικά το πολύ θετικό ήταν ο δυνατός ανταγωνισμός σε όλες τις σειρές και το απροβλημάτιστο παιχνίδι όλων.

Μετά έγιναν οι 3 προσπάθειες του Β τελικού και ο νικητής ανέβηκε στον Α.

Αγωνιστικά είχαμε ένα Αναπολιοτάκη από άλλο πλανήτη , ο οποίος έχοντας κάνει δουλειά με το αμάξι αλλά και με τη φόρα που έχει από πέρυσι , έδειξε γιατί θεωρείται από τους καλύτερους στην Ελλάδα . Από την αρχή φάνηκε ότι δύσκολα θα τον χτυπήσει κάποιος γράφοντας πολύ γρήγορους χρόνους , πήρε εύκολα το τρίγυρο αλλά και τα 3 πρώτα πεντάλεπτα όντας ο μόνος που έκανε σε όλα 22 γύρους. Στους τελικούς έκανε σκούπα τους 2 πρώτους και έχασε μόνο τον τρίτο έχοντας όμως εξασφαλίσει την νίκη του πρώτου αγώνα.

Πίσω από τον Αναπολιοτάκη δόθηκαν μεγάλες μάχες από τους Θεοδώρου , Αρνόπουλο , Ανδρεαδάκη , Τερζή και Φουσκοκολάκη .

Όλοι αυτοί πάλευαν για το καλύτερο , και ενώ αρχικά στο τρίγυρο και στα πεντάλεπτα ο Θεοδώρου φαινόταν σε καλύτερη κατάσταση από όλους , στην Τρίτη προσπάθεια των προκριματικών  Αρνόπουλος και Ανδρεαδάκης κατάφεραν να κάνουν 22 γύρους παίρνοντας έτσι την δεύτερη και Τρίτη θέση για την εκκίνηση των τελικών , αφήνοντας τον Θεοδώρου στην τέταρτη θέση με πίσω του τον Τερζή και τον Φουσκοκολάκη.

Στο Β τελικό πήραν μέρος οι Τσισμενάκης , Μεραμβελιωτάκης , Ιωάννου , Χειλαδάκης , Παυλουδάκης  και Κριτσωτάκης με αυτήν την κατάταξη από τα προκριματικά.

Μεγάλος νικητής και αυτός που έκανε το pump up στον Α ήταν ο Μεραμβελιωτάκης αφού πρώτα έπαιξε κόντρες με Τσισμενάκη , Χειλαδάκη .

Ο Χειλαδάκης άργησε λίγο να το βρει αφού ήταν η πρώτη του επαφή με το αμάξι και την πίστα αλλά όταν το βρήκε έδειξε ότι μπορεί πολύ παραπάνω ο παλιός…. Παίρνοντας την δεύτερή θέση και στην ουσία κερδίζοντας το Β τελικό.

Ο Ιωάννου με αρκετή προπόνηση κατάφερε αθόρυβα να ανέβει στο βάθρο παίρνοντας την τρίτη θέση ( δεύτερη μετά το pump up του Ηλία ) , έπαιξε συνετά και είχε και αρκετές κόντρες με τον Παυλουδάκη.

Ο Τσισμενάκης ήταν για ψηλά αλλά τα προβλήματα στα ηλεκτρονικά δεν τον άφησαν , παρόλα αυτά έπαιξε δυνατά με τον Χειλαδάκη και τον Ηλία αλλά έμεινε στην τέταρτη θέση η οποία σήμαινε και βάθρο όμως.

Ο Παυλουδάκης αν και έπαιζε και ευχαριστιόταν όσο ποτέ δεν μπόρεσε απέναντι στο δυνατό ανταγωνισμό να κάνει κάτι περισσότερο .

Τελευταίος ο Κριτσωτάκης αφού πάτησε πίστα και αμάξι την Κυριακή το πρωί έμεινε όμως με την ευχαρίστηση ότι δούλεψαν όλα απροβλημάτιστα και χάρηκε παιχνίδι.

Σειρά είχε ο Α τελικός που μαζί με τον Ηλία είχε πλέον 7 αγωνιζόμενους.

Για το νικητή τα είπαμε και παραπάνω , Αναπολιοτάκης με διαφορά!

Δεύτερος ο Ανδρεαδάκης που επικεντρώθηκε περισσότερο στο να περάσει τον Αρνόπουλο και να κρατήσει πίσω του τους δυνατούς Θεοδώρου , Τερζή , Φουσκοκολάκη .

Ο Αρνόπουλος μετά το πολύ δυνατό 3ο προκριματικό μπήκε λίγο μουδιασμένα στους τελικούς αλλά όταν έβρισκε ρυθμό πήγαινε αλάθητα και παίρνοντας δύο τρίτες θέσεις , ανέβηκε στο βάθρο κλείνοντας μια πολύ καλή αγωνιστική ημέρα.

Ο Θεοδώρου την πάτησε σαν νέος που είναι και δεν εκμεταλλεύτηκε την πολύ καλή γνώση της πίστας που είχε αλλά και την εκπληκτική ταχύτητα που έχει ( ήταν ο μόνος τόσο κοντά στα best lap του Αναπολιοτάκη ) . Έμεινε έτσι στην τέταρτη θέση αλλά πήρε πολλές εμπειρίες για τους επόμενους αγώνες.

Πέμπτος ο Φουσκοκολάκης που πάντα είναι γρήγορος και έπαιζε δυνατά αλλά με τέτοιο ανταγωνισμό που είχε ο αγώνας δεν συγχωρούνταν λάθη και έκανε αρκετά .

Στην έκτη θέση βρέθηκε ο Τερζής που ήταν και το κουφό της ημέρας αφού , το χέρι του και το ταλέντο του είναι για να παίζει πρώτες θέσεις , έκανε όμως κάποια μαγικά και ενώ πήγαινε τέρμα , δεν πήγαινε….

Ο Μεραμβελιωτάκης μπορεί να έμεινε στην τελευταία θέση , αλλά η άνοδος του στον Α τελικό τον βοήθησε να γράφει πολύ καλύτερους χρόνους και να βρει ακόμα καλύτερα πατήματα.

Η όμορφη αυτή μοντελιστική ημέρα δεν τελείωσε με το τέλος του αγώνα αφού όλοι είχαν όρεξη και συνεχίστηκε με αρκετές δοκιμές και προπόνηση από τους περισσότερους.

Τα βάθρα του αγώνα :

Α Τελικός

    1. Αναπολιοτάκης Αλέξης

    2. Ανδρεαδάκης Γιώργος

    3. Αρνόπουλος Δημήτρης

 

 

 

Β Τελικός

  1. Χειλαδάκης Πάρης

  2. Ιωάνου Γιάννης

  3. Τσισμενάκης Νίκος

 

Ραντεβού στις 1η Απριλίου με το δεύτερο αγώνα της χρονιάς για την κατηγορία !

 

Υ.Γ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που μας τίμησαν

Υ.Γ.2     Μετά την δυνατή βροχή του Σαββάτου ο αγώνας δύσκολα θα γινόταν , το ευχαριστώ για την βοήθεια είναι λίγο για τον κύριο παρακάτω !!!